تکست ملودی|متن اهنگ

بروز ترین سایت تکست های آهنگ در « تکست ملودی »

متن آهنگ مناجات از گوگوش

متن آهنگ مناجات از گوگوش

متن آهنگ مناجات از گوگوش

متن آهنگ مناجات گوگوش

 ♫♫♫

خدایا شکر صدای من هنوزم کوکه رو احساس
خدایا شکر که این احساس واسه مردم هنوز زیباست
خدایا شکر که این مردم هنوزم من رو میشناسن
چقدر مدیونشون هستم چه خون گرم و پُر احساسن . . .

 ♫♫♫

یه عمره که پُر از درد و یه عُمره گرفتارن
ولی با این همه بازم منو تنها نمیذارن
بدهکارم به این مردم به خواهرا برادرها
اونا هستن که من هستم نباشن من گُم و تنهام

 ♫♫♫

تا وقتی که نفس دارم براشون عشقُ میخونم
تا وقتی که بخوان از من به روی صحنه میمونم
تا وقتی که نفس دارم براشون عشقُ میخونم
تا وقتی که بخوان از من به روی صحنه میمونم

خداوندا کمک کن تا دوباره باز بتونم من
کنار مردم خوبم توی ایران بخونم من..

منبع : تکست ملودی








برچسب ها: تکست آهنگ مناجات از گوگوش شعر آهنگ مناجات از گوگوش متن شعر مناجات از گوگوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی