تکست ملودی|متن اهنگ

بروز ترین سایت تکست های آهنگ در « تکست ملودی »

متن آهنگ روزنه از قاسم افشار

متن آهنگ روزنه از قاسم افشار

متن آهنگ روزنه از قاسم افشار

 ♫♫♫

تنها شدم نمیدونی چه روزایی رد شد ازم
دلم میخواست کنارم بودی تا غصه هامو بگم
حقم نبود تو برزخی که تو ساختی من گُم بشم . . .

این حادثه هردومونو به مرز بیرونی کشوند
یه معجزه تورو دوباره بهز ندگی برگردوند
فقط خدا منو نجات داد و به آرامش رسوند

نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه
به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه
نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه
به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه

 ♫♫♫

رویاییه تو این جایی تو دنیای کوچیک من
ساکت نباش هنوز عاشقتم حرفاتو بزن
فقط نگو دیگه از اون روزا با من حرفی نزن

نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه
به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه
نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه
به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه

منبع : تکست ملودی







برچسب ها: تکست ملودی شعر آهنگ ر به نام روزنه شعر آهنگ روزنه از قاسم افشار متن آهنگ قاسم افشار به نام روزنه متن شعر روزنه از قاسم افشار متن شعر قاسم افشار به نام روزنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی