تکست ملودی|متن اهنگ

بروز ترین سایت تکست های آهنگ در « تکست ملودی »

متن آهنگ اسیر از مرتضی سرمدی

متن آهنگ اسیر از مرتضی سرمدی

متن آهنگ اسیر از مرتضی سرمدی

 ♫♫♫

نمیچینم گلی که خار داره دلبر
نگیرم دختری که یار داره دلبر
نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر
که شبنم بوی زلف یار داره دلبر
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم . . .

 ♫♫♫

دل دیوانه ام امشب همینه دلبر
به روی سینه ام دل آتشینه دلبر
رفیق و آشنا از ما گریزون دلبر
خدایا سرنوشت ما همینه دلبر

سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

 ♫♫♫

نمیچینم گلی که خار داره دلبر
نگیرم دختری که یار داره دلبر
نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر
که شبنم بوی زلف یار داره دلبر
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

منبع : تکست ملودی







برچسب ها: تکست ملودی شعر آهنگ اسیر از مرتضی سرمدی شعر آهنگ مرتضی سرمدی به نام اسیر متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام اسیر متن شعر اسیر از مرتضی سرمدی متن شعر مرتضی سرمدی به نام اسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی