تکست ملودی|متن اهنگ

بروز ترین سایت تکست های آهنگ در « تکست ملودی »

متن آهنگ دعا میکنم از اهورا ایمان

متن آهنگ دعا میکنم از اهورا ایمان

متن آهنگ دعا میکنم از اهورا ایمان

 ♫♫♫

اگر بی تو باشم نمونم نباشم
به جز این منِ ِ بی‌نشونم نباشم
دعا می‌کنم بی غمِ حضرتِ عشق
همین خسته‌ی نیمه جونم نباشم . . .

گرچه درگیر موج گناهم ولی
با تمام وجودم دعا می‌کنم
در شب ِ کوچ غمگین ماه کبود
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم
گرچه درگیر موج گناهم ولی
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم

ببین،به کنج غم نشستمو
بگیر،سراغ قلب خسته‌مو
بیا،بیا که دل شکسته مو
ببین که محرمی ندارم
اگر،غریق موج حسرتم
نمانده صبر و طاقتم
بیا که همدمی ندارم

گرچه درگیر موج گناهم ولی
با تمام وجودم دعا می‌کنم
در شب ِ کوچ غمگین ماه کبود
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم
گرچه درگیر موج گناهم ولی
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم

منبع : تکست ملودی







برچسب ها: تکست ملودی شعر آهنگ اهورا ایمان به نام دعا میکنم شعر آهنگ دعا میکنم از اهورا ایمان متن آهنگ اهورا ایمان به نام دعا میکنم متن شعر اهورا ایمان به نام دعا میکنم متن شعر دعا میکنم از اهورا ایمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی